Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-05-2021, 13:18 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Er zijn zo veel ouderen die geen smart-phone hebben. Deze doelgroep sluit men nu volledig uit. Zo horen we niet met onze ouderen om te gaan. Ik zie nergens staan dat ze geen telefoon beantwoorden of geen papier meer beantwoorden. Dit gaat toch alleen over het aanmelden op hun website? Het aanmelden op de website is nodig om facturen in te kunnen zien. Probeer maar eens bij jouw zorgverzekering een gespecificeerde factuur te bemachtigen (gaat vaak om veel geld, je wil graag controleren of dit geld juist en correct besteed wordt, het is tenslotte niet alleen jouw geld). Je merkt dan vanzelf waar het probleem hem zit. Dan pas besef ook jij dat je nu verplicht wordt om daarvoor een telefoon aan te schaffen (iets met Android en meestal binnen 1,5 jaar geen updates meer). Uiteraard kun je ook de modus vertoeven; 'acht de zorgverzekeraar (lees: samenleving) betaalt alles klakkeloos, wat kan mij het verder interesseren'. Zo ga je mijn inziens niet met geld van een ander om... ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha