Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-05-2021, 12:23 door Anoniem

Boos worden heeft sowieso geen zin. Zonde van je energie. Is de reactie inhoudelijk: mooi! Is de reactie negatief of verre van je vraagstelling: Gewoon overheen lezen. Er zijn hier voldoende mensen die echt met je meedenken en -zoeken... Ik heb het een en ander geprobeerd qua instellingen in Chrome en een paar keer een overboeking gedaan (spaarpotje moeder), maar heb het probleem niet kunnen reproduceren. Verandert er bij mij ook iets, dan laat ik 't jullie weten. Nog even een vraag: Heb je het alleen met overboekingen of ook met betalingen via iDEAL? Wat mij opviel aan de gewone site van ING is dat bepaalde instructievideo's niet goed getoond/ niet afgespeeld kunnen worden. Dus misschien dat er daar toch iets niet goed werkt? Maar zoals ik al zei, ik houd 't in de gaten. Wederom succes!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha