Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-05-2021, 14:35 door Anoniem

Door het graven in dat topic verdenk ik de ING van een ontmoedigingsbeleid waar het de ING scanner betreft! Hoef je niet voor te graven, da's vrij evident - en ook als je zakelijk gebruiker bent hoor. Blijkbaar kost dat ding meer, gok ik. Maar qua security is het best mooi: [1]usr/[2]pwd op site [3] qr code challenge op inlog [4] pin op scanner [5] response [6] qr code challenge op overschrijving [4] pin op scanner [7] response kortom 7-factor authenicatie op 1 betaling, waarbij ook opgemerkt mag worden dat het cert'je welke de responses genereerd nooit over het internet gegaan is, en de pin van reader slechts eenmalig. Als ik de ING was zou ik er best trots op durven zijn, en ze graag ter beschikking stellen. En nee; ik werk er niet - maar bij een soort van concurrent. ABN-Amro doet het overigens wel net iets slimmer, daar staat het cert'je op de pinpas, waardoor readers niet uniek hoeven te zijn. Daarintegen zijn usr/pwd je rekening-nr/pin (wat beide minder sterk is).

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha