Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-05-2021, 14:28 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Voelt ook voor mij als een client side probleem. Hier geen problemen in de genoemde browsers, op verschillende OS’en. Of ING graag wilt dat je de app gaat gebruiken voor bv bevestigen van transacties of inlog, dat zal gerust zo zijn. Gelukkig mogen ze dat ook gewoon en staat het jou vrij om op een minder vooruitstrevende bank over te gaan. Bizar gewoon. Je bent al de zoveelste hier die als een kouwe kikker suggereert om over te gaan naar een andere bank, slechts vanwege een geconstateerd probleem, dat bij mij én iemand anders die reageerde is opgelost in Firefox (naar ik hoop onvoorwaardelijk) maar het probleem is nog steeds aanwezig bij mij in Chromium/Linux Mint 20.1. beiden volkomen default, dus geen extensies of tweaks of wat dan ook, met opzet omdat ik met die Chromium uitsluitend naar de ING bank ga als homepage. en nooit andere websites bezoek. Als een bank, na achteraf blijkt, je rekening onterecht zou hebben geblokkeerd zou dat een zwaarwegende reden kunnen zijn om je oude bank ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha