Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-05-2021, 16:04 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Omdat dan een wildgroei van modems geïnstalleerd gaan worden en als het dan niet werkt ZIGGO platgebeld wordt? Zomaar een ideetje. Dat worden korte gesprekken dus daar gaat het niet om. Waar het wel om gaat is dat de ontvlechting van netwerkdiensten zoals internet, telefoon, on-demand televisie en gast-wifi in de router gebeurt, en dan dus niet meer door Ziggo beheerd kan worden. Nou nee, want die eigenwijze zeurpieten blijven de helpdesk bellen als hun spul niet werkt - en natuurlijk is dat de schuld van Ziggo . (Net zoals die types hier die met een enorme berg blockers en firewalls actief komen vertellen dat ze vast "weggepest worden door de een of andere dienst die niet meer werkt en dat de helpdesk daar zo dom is ) Het is helaas niet zo mensen die het zo graag zelf doen dan ook volwassen en capabel genoeg zijn om alle problemen eerst bij zichzelf te zoeken . En vanuit bedrijfs/klanten perspectief kan de helpdesk niet "eigen modem ? tuut tuut tuut tuut" doen, maar moet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha