Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-05-2021, 16:40 door karma4

Door Anoniem: Na een explosieve groei in 2019 blijft het aantal privacyklachten in 2020 op hetzelfde zorgelijk hoge niveau. De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) ontving in 2020 maar liefst 25.590 klachten over de mogelijke misstanden met persoonsgegevens. bron: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/nieuws/aantal-privacyklachten-blijft-zorgwekkend-hoog Een ICT-dienstverlener heeft 4 dagen nodig om een nieuw digitaal formulier te introduceren? Dit is absoluut geen 5 nines principe (lees: 99,999% uptime), maar slechts 98,9% uptime op jaarbasis. In een normale ICT-organisatie start men de migratie om 5 uur 's avonds en een uur later voert men de validatie uit. Ontbreekt het in die organisatie aan ICT-kennis, en waar is de ambitie? Maar 25.000 meldingen? Dat is peanuts, zoiets kan in een excellettje. 100 meldingen per dag kan je zelfs telefonisch af. Van een enkele call-center medewerker wordt een veel hoger aantal afhandelingen verwacht.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha