Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-05-2021, 21:10 door Anoniem

In de loop van de jaren heb ik verschillende gratis virusscanners gehad en eigenlijk nooit problemen gehad, totdat ik besloot over te schakelen naar betaalde scanners. Het eerste jaar geen probleem totdat je verlengen moet, dan begint de ellende. Om de paar dagen een mail om te verlengen en het opdringen van de duurste oplossingen terwijl er een goedkopere versie ergens in een verborgen linkje staat. De laatste keer kreeg ik problemen met de betaling, werkte niet goed op de website en ik vroeg hulp per mail. Geen antwoord op de mail en nog een keer proberen. Dan een Engelstalige mail dat ik de dure oplossing moet kiezen. Kortom zo veel ergenis dat ik het account heb verwijderd met opgave van de reden en twee dagen voor het verlopen van de datum. Toen schreven ze een bedrag van mijn bankrekening en heb dus de betaling terug gehaald. Na nog een aantal mails is het tenslotte goed gekomen en ben ik weer overgeschakeld op een gratis scanner. Dus.. het testen van virusscanners is mooi, maar neem dan ook de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha