Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-06-2021, 20:58 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: “Transparantie. Heel goed”. Het is gewoon een wettelijke verplichting bij een datalek. Ik vind het niet meer dan normaal dat ze zich aan de wet houden. Natuurlijk is het gewoon en normaal. Maar het is tegenwoordig ook 'gewoon' om nooit een compliment te geven voor iets wat wettelijk of moreel of gewoon: normaal is. Ouders die kennis van opvoeding tonen, weten hoe belangrijk het is om een peuter een compliment te geven. Maar: Om een of andere mij onbegrijpelijke reden neemt het verdiende compliment als uiting van menselijke waardering onderling de laatste jaren af. Behalve totaal irrelevant. Zoals in: "Dank u wel dat u een klacht heeft." Tenenkrommend! (Bol.com) Het moet zijn: "Het spijt ons dat u een klacht heeft". Dan toon je begrip te hebben voor een onwelgevallige situatie die een ander overkomt. Maar ach... dat is weer een heel ander taalkundig spectrum.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha