Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-06-2021, 23:34 door Anoniem

Dat ligt aan wat voor phishing mail het om gaat. We bekijken eerst de mailheaders als het er uit ziet als broddelwerk gaat het simpelweg de prullenbak in tenzij we vele meldingen krijgen over de zelfde type phishing dan doen we keyword of domain filtering waar mogelijk. Dit soort berichten gaat bijna volautomatisch meteen weg al sturen we altijd wel een bedankje naar de melder. Is het meer gerafineerde phishing dan valt dat meestal op in de mailheaders en de bron in dat geval gaan we over op read only modus zonder scripting mogelijkheid, afbeelding laden of klikbare links.We kijken naar de inhoud van de phishing. Indien het niks persoonlijks is, niet in juiste taal, veel spelfouten bevat en ook geen namen worden genoemd van personeel of leveranciers dan gaat het alsnog de prullenbak in. Als het echter gerichte phishing is waar namen van personeel of leveranciers worden gebruikt en de mails overeenkomen met de styling van de zogenaamde zender dan maken we een screenshot en gaat er een korte mailing uit dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha