Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-06-2021, 19:12 door botbot

Door Anoniem: TicketCounter had helemaal geen melding bij het AP mogen doen, daarmee hebben ze hun rol als verwerker overtreden. Het enigste wat ze hadden moeten doen is hun klanten informeren. En daarbij ook nog eens niet de wijze waarop die klant moet melden voorkauwen, ofwel aangeven als je een melding doet gebruik onze melding maar als template. TicketCounter zit hier echt fout. En ja, het AP hoort inderdaad 150 meldingen binnen te krijgen, namelijk alle klanten van TicketCounter afzonderlijk. Dat een deel van de informatie daarbij hetzelfde is is prima. maar de meeste informatie, welke data is er gelekt, wat zijn de vervolg acties die je genomen hebt etc. zijn organisatie specifiek. Doordat TicketCounter dit heeft proberen voor te kauwen, hebben ze geprobeerd het beeld bij het AP te beïnvloeden en net alsof te doen of het allemaal wel mee viel. ALs je vanaf begin augustus 2020 t/m eind februari 2021 een kopie van je gehele productie database online hebt staan, kun je niet bepaald claimen dat met het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha