Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-06-2021, 15:07 door Anoniem

Door Anoniem: Wat een onzin. Feit blijft dat mensen waarde hechten aan een nummer op een schermpie wat nooit in enige vorm bedoeld was ter identificatie. En nou mag de telecomboer het oplossen. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Kern van het probleem is dat 'men' denkt 'dat het de bank is want dat staat er'. Dus als iemand ze een brief schrijft en eronder zet 'de koningin' dan geloven ze dat ook... Ik verbaas me dat er zoveel mensen naief zijn en 'gullible'... Wanneer ik gebeld wordt door "Microsoft" omdat ze me willen helpen met mijn Linux pc of macbook hang ik ze op (als ze al niet zo dom zijn om met nummerherkenning te bellen waar ik zeker op gebeld ga worden met een sri-lanka, india of ierland of afrikaans nummer. Wanneer mijn bank mij gaat bellen voor het overmaken van geld, dan zeg ik eerst 'hoe voel oe?'...voordat ik de hoorn ophang en tegen iemand in de buurt zeg 'ik had er weer een'... Of dit geeft aan dat de digitalisatie van diensten zoals banken simpelweg te snel gaat voor het IQ van de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha