Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-06-2021, 22:42 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Wat een onzin. Feit blijft dat mensen waarde hechten aan een nummer op een schermpie wat nooit in enige vorm bedoeld was ter identificatie. En nou mag de telecomboer het oplossen. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Kern van het probleem is dat 'men' denkt 'dat het de bank is want dat staat er'. Dus als iemand ze een brief schrijft en eronder zet 'de koningin' dan geloven ze dat ook... Banken in Nederland, althans van de Rabobank weet ik het heel zeker, doen toch niet aan service. Die gaan jou echt niet bellen uit zichzelf bij een probleem. Eigenlijk dezelfde gedachte als iets te mooi voor woorden is... dan is dat ook eigenlijk altijd zo. Waarom moet een bank wat aan die telefoonspoofing doen? Het gaat helemaal buiten hun om!!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha