Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-06-2021, 12:16 door Anoniem

Vandaag, 12:05 door Anoniem Na de "teleurgestelde" consumentenbond (https://www.security.nl/posting/704892/) en de "teleurgestelde" minister (https://www.security.nl/posting/707898/), toont ook het Nibud zich nu "bezorgd" over de ontmoediging van contant geld door ABN Amro: https://www.nu.nl/economie/6140985/nibud-bezorgd-over-banken-die-klanten-laten-betalen-om-geld-op-te-nemen. Bovendien blijkt nu dat het niet alleen over ABN Amro gaat. Ook de ING Bank biedt al een aantal "pakketten" aan waarbij klanten moeten betalen voor de opname van contant geld. Zogenaamd, liegt ING, is dat omdat de bank die mensen goedkopere service wil aanbieden. Maar als opname contant geld geen standaard-service is voor alle rekeninghouders, dan worden de kosten dus neergelegd bij een steeds kleinere groep. Dit is vergelijkbaar met verzekeraars (vroeger "verzekeringsmaatschappijen" geheten) die zeggen dat je goedkoper verzekerd kan worden als je bepaalde ziektes niet hebt, of als je belooft dat je geen auto meer rijdt... Daarmee ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha