Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-06-2021, 09:33 door Anoniem

Door botbot: Ik zou het graag willen, maar het is nog steeds niet gelukt om verder te komen dan: "Sorry het is te druk". Faalhazen. Dit had gewoon voorzien kunnen worden. Eerst heel Nederland praktisch verplichten tot het gebruik van zo'n app, en dan niet kunnen inspelen op de drukte. Terwijl je beschikt over een praktisch oneindig budget om de app te ontwikkelen. Je snapt toch hopelijk wel dat de bottleneck niet de app zelf is maar de server? En waar zou jij de capaciteit op afstemmen? Op de eenmalige piekbelasting als hele volksstammen die die QR-codes helemaal niet op korte termijn nodig hebben het gaan uitproberen omdat ze het willen zien werken, of misschien op de veel lagere belasting die je krijgt als die eerste piek voorbij is en mensen voornamelijk QR-codes opvragen als ze die ook echt gaan gebruiken? Wie weet hebben ze de app en website wel een week voor de eigenlijke startdatum geactiveerd omdat ze die piek aan zagen komen en verwachten dat die voorbij is tegen de tijd dat de beschikbaarheid er ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha