Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-06-2021, 11:24 door Erik van Straten

Door Overcome: Doe je dit zonder communicatie naar de stakeholders, maak je borst dan maar nat. Denk aan het aantal telefoontjes naar de helpdesk van mensen die denken dat hun PC is besmet, onbedoelde escalaties richting management, beheerders die "not amused" zijn omdat ze bezig waren met de voorbereidingen van een upgrade die het hele weekend gaat duren, de tijd die het duurt om een rapportage te schrijven en ga zo maar door. Daar komt bij wat ik in mijn eerdere bijdrage wellicht niet duidelijk verwoord heb (uit ervaring, ik ben totaal geen psycholoog of zo): het zijn menselijke eigenschappen om boos te zijn als je ergens ingetuind bent - en om vervolgens te proberen daar een ander de schuld van te geven. Als de intrappers te weten komen dat ze door de "securityclub" van hun eigen organisatie belazerd zijn, heb je juist degenen die je wilt bereiken kwaad op je gemaakt. Vooral als collega's, die er niet intrapten, -trots op hun eigen kundigheid- al pochend en belachelijkmakend ("jeetje dat zie je toch zo") ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha