Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-06-2021, 17:19 door botbot

Door Anoniem: Door botbot: Ik zou het graag willen, maar het is nog steeds niet gelukt om verder te komen dan: "Sorry het is te druk". Faalhazen. Dit had gewoon voorzien kunnen worden. Eerst heel Nederland praktisch verplichten tot het gebruik van zo'n app, en dan niet kunnen inspelen op de drukte. Terwijl je beschikt over een praktisch oneindig budget om de app te ontwikkelen. Je snapt toch hopelijk wel dat de bottleneck niet de app zelf is maar de server? Je snapt toch wel dat ik met een app schaalbaar opstellen, bedoel dat de achterliggende infrastructuur, het inloggen met de DigiD, gebeurt op servers die schaalbaar ingezet kunnen worden. Dit gebeurde op hun eigen infrastructuur. De server tvs.coronacheck.nl had het te druk, daarop hing ie. Zie ook onder. (het detectiemechanisme voor drukte is er *daarna* pas ingezet) En waar zou jij de capaciteit op afstemmen? Op de eenmalige piekbelasting als hele volksstammen die die QR-codes helemaal niet op korte termijn nodig hebben het gaan uitproberen omdat ze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha