Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-06-2021, 13:30 door Anoniem

"Door FG’s op de goede manier te positioneren, kunnen zij een nog grotere rol spelen bij het voorkomen én oplossen van privacyproblemen", zegt Katja Mur, bestuurslid van de AP." De FG bij de NS lijkt anders meer voor om nog grote privacyproblemen te ontwikkelen. Totaal niet voor reden vatbaar, maar goed dat is al decennia lang 'n algeheel probleem bij de klantenservice van de NS. NS wil eerst meer persoonsgegevens van mij verzamelen dan dat ze al in bezit hebben, voordat ze mijn gegevens willen verwijderen. Bij NS zijn ze heilig overtuigd dat dit logisch en de bedoeling van de AVG is. NS vindt dat ze niet zomaar gegevens mogen verwijderen zonder vast te stellen wie het echt is (zijn genoeg andere oplossingen voor). Maar het onnodig zonder reden opslaan van gegevens vinden ze helemaal prima, dat is dan weer makkelijk om spam (NS heeft bevestigd dat het spam betrof) te versturen. Tenenkrommend, klacht indienen bij de AP is helaas compleet zinloos. Kun je 'n jaar wachten op een standaard antwoord en wel al ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha