Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-06-2021, 23:15 door Anoniem

Door Anoniem: Hallo, ik heb 2 vaccinatie gehad. Een op 4 mei en een op 8 juni. Deze staan goed in de database van de GGD, maar in de database van het RIVM staan ze allebei op 4 mei. Er staan wel de juiste (verschillende) batchnummers bij. Ik snap niet hoe dit kan, want de data wordt toch niet overgetypt? Het gevolg is dat ik geen QR code krijg voor binnen NL omdat ik volgens de APP maar 1 vaccinatie heb gehad. Kennen jullie dit probleem?? Idd dat hebben wij ook, lopen bellen met GGD heeft tot nu toe niet geholpen en bij RIVM kun je een formulier invullen en als reactie krijgen dat hier niks mee gedaan wordt totdat je een copy van id opstuurd ivm AVG en dat het lang kan gaan duren!! Ik heb dus altijd maar het vaccinatie papiertje van GGD bij me! Hopelijk wordt dat dan geaccepteerd bij binnenkomst?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha