Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-06-2021, 18:36 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Hallo, ik heb 2 vaccinatie gehad. Een op 4 mei en een op 8 juni. Deze staan goed in de database van de GGD, maar in de database van het RIVM staan ze allebei op 4 mei. Er staan wel de juiste (verschillende) batchnummers bij. Ik snap niet hoe dit kan, want de data wordt toch niet overgetypt? Het gevolg is dat ik geen QR code krijg voor binnen NL omdat ik volgens de APP maar 1 vaccinatie heb gehad. Kennen jullie dit probleem?? Ja, heb ik ook. Precies hetzelfde. Wil Zondag graag op reis. Bel dus Corona Check helpdesk. Nou, spaar je de moeite, ik heb daar niets gehoord wat ik zelf ook niet kan bedenken. Van overbelaste servers tot doe dan gewoon een test. Mijn god wat is de overheid hier toch slecht in. Wordt er helemaal gek van. Nergens een loket waar je gewoon geholpen wordt. En Hugo de Jonge staat maar voor de camera op zijn tenen te wippen dat ze het allemaal zo goed voor elkaar hebben. Hoe moeilijk kan het zijn. Ja, onze Minister van Zelfgenoegzaamheid doet voor de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha