Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-07-2021, 23:48 door botbot

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Bitje-scheef: Ik had gisterenavond nog iemand die het probeerde. Heel sneaky met ontwijkende antwoorden. Ze wilde geen contract verkopen maar wel praten over de prijzen van de contracten op de energiemeters van Stedin. Zucht... Jeemig zeg hoe ben je daar allemaal achter gekomen? Bij mij ligt de hoorn er meteen op zodra ik in de gaten heb dat het een telemarketeer is. En ik heb er al een tijd geen meer gehad, hopelijk gaat dat nu niet veranderen. Je moet ze juist te woord staan. Anders bellen ze je met een autodialer om te kijken wanneer je wel 'bereikbaar' bent. Daarna is het zaak ze zo lang mogelijk aan de lijn te houden zonder ze nieuwe informatie te geven. Wat misschien ook helpt is drie jaar je telefoon niet opnemen. Of tenminste geen anonieme nummers op te nemen. Je moet ze uithongeren. Dat is het enige wat werkt. Zou er niet iets moois te maken zijn, dat als je de nummers van betreffende callcenters weet je tijdens dat je aan het werk bent als contra tegen de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha