Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-07-2021, 06:28 door Anoniem

Door botbot: Zou er niet iets moois te maken zijn, dat als je de nummers van betreffende callcenters weet je tijdens dat je aan het werk bent als contra tegen de autodailers een autoanswer maakt, die random nietszeggende antwoorden geeft. "Ja", "Nee", "Kunt u dat herhalen" (als het even stil blijft op de lijn), of "Sorry hoor, even een momentje de kat hangt in de gordijnen" (als de belchick langer dan 30 seconden aan het woord is) , enzovoorts. Dialer: "kunnen we u een duur contarct aansmeren voor iets wat u niet nodig heeft?" Random answer: "Ja." Dialer: "Vindt u het erg als we uw gegevens doorgeven aan onze collega's zodat u nog meer lastiog gevallen kunt worden?" Random answer: "Nee." Dialer: "Kunt u expliciet bevestigen dat u toestemmign geeft om gebeld te worden. Ook door onbekenden." Random answer: "Kunr u dat herhalen." Dialer: "Kunt u expliciet bevestigen dat u toestemmign geeft om gebeld te worden. Ook door onbekenden." Pauze Random answer: "Ja."

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha