Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-07-2021, 11:25 door Anoniem

Door Anoniem: Hallo, ik heb 2 vaccinatie gehad. Een op 4 mei en een op 8 juni. Deze staan goed in de database van de GGD, maar in de database van het RIVM staan ze allebei op 4 mei. Er staan wel de juiste (verschillende) batchnummers bij. Ik snap niet hoe dit kan, want de data wordt toch niet overgetypt? Het gevolg is dat ik geen QR code krijg voor binnen NL omdat ik volgens de APP maar 1 vaccinatie heb gehad. Kennen jullie dit probleem?? Hallo, ik heb exact het zelfde probleem. Via de GGD wordt je sinds 1 juli doorverbonden met een speciaal telefoonnummer waar men uitgebreider stil staat bij het probleem, men kan het vervolgens niet oplossen en "het" wordt dan naar een hoger nivo doorgezet. tot op heden geen resultaat, helaas

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha