Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-07-2021, 12:46 door Anoniem

Door Anoniem: Waarom oppert niemand om de ABN/ING/Rabo in te ruilen voor een gratis bankrekening? Ik zit nu twee jaar bij een gratis Duitse online bank en als er al nadelen aan zitten dan is het dat ze geen iDeal ondersteunen, maar daarvoor krijg je een (gratis) MasterCard waarmee je alsnog bijna overal kunt betalen. Geld opnemen is (vooralsnog) gratis bij 3-5x per maand. Het overstappen naar een Duitse IBAN was twee jaar geleden nog een dingetje, maar de early adopters hebben voor jullie de kolen uit het vuur gehaald. Bijna alle bedrijven weten nu dat ze gewoon verplicht zijn elke EU-IBAN te registreren indien een klant daarom vraagt. Enkel te gebruiken via een applicatie, dat is zeer jammer. Anders was ik vandaag nog overgestapt, ben helemaal klaar met de Rabobank. Daar hebben ze hun online bankieren weer wat aangepast, en ja hoor het kon dus blijkbaar nog slechter en vooral onoverzichtelijker. Je scrolt en klikt je nu wezenloos om überhaupt informatie in beeld te krijgen (sowieso standaard 1/4 à 1/3 ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha