Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-07-2021, 15:48 door Briolet

Door Anoniem: Door Briolet: Kaseya heeft zo te lezen wel alle zeilen bijgezet om het lek te dichten, maar heeft blijkbaar geen moeite gedaan om klanten extra te monitoren op verdachte activiteit. Ik denk dat het probleem daarbij is dat ze niet zelf systemen monitoren maar leveren aan bedrijven die dat doen. Dan krijg je de situatie dat je geen actie kan ondernemen zonder effectief bekend te maken dat er een zero-daylek is, en daar wil je natuurlijk pas de aandacht op vestigen als er een oplossing voor is.… Deze conclusie trok ik ook, na het posten, toen ik me realiseerde dat Kaseya niet de monitoring doet, maar de afnemers van hun pakket. Uit andere berichten begreep ik dat het slechts een paar tientallen afnemers betreft. Die kleine groep had je persoonlijk kunnen opbellen met het uitdrukkelijke advies nadrukkelijke te monitoren zonder de aanwezigheid van een lek wereldkundig te maken. Maar achteraf ben je slimmer. Kaseya ging er natuurlijk van uit dat het lek wel gedicht zou zijn voordat het door een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha