Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-07-2021, 05:26 door Anoniem

Door Anoniem: Volgens mij is hier sprake van het inzetten van een werknemer/stagiaire die het verschil tussen cc en bcc niet kent. Of iemand die het best wist maar die het al druk, druk, druk had werd net op het verkeerde moment afgeleid waardoor hij of zij dat ontzettend makkelijk te maken foutje ook echt maakte. Laat de eerste reactie op deze pagina eens tot je doordringen. Je moet het niet van mensen laten afhangen, e-mailsystemen moeten zo worden ingericht dat de fout niet zo makkelijk kan worden gemaakt als nu het geval is. Als je het niet over een losse e-mailclient voor particulieren hebt maar over een full-blown mailsysteem voor organisaties dan kan ik me zoiets als dit voorstellen: • Als er alleen interne adressen (binnen de eigen organisatie) worden gebruikt kan je ze onbeperkt in To en Cc plaatsen. • Zodra er een extern adres tussen zit wordt alleen Bcc geaccepteerd. • Als er gecommuniceerd wordt met een groep met minstens een externe erbij waarbij men op elkaar moet kunnen reageren dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha