Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-07-2021, 16:26 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Soms ligt het niet aan de drukte, maar aan het gebruik van alternatieve browsers op Android apparaten. Ik had Google Chrome uitgeschakeld omdat ik Microsoft Edge (gebaseerd op Chromium) beter vind aansluiten op mijn overige apparatuur. En dat geeft problemen met de DigId-koppeling van de CoronaCheck-App. Andere apps laten mij wel netjes DigId gebruiken! Tijdelijk inschakelen van Google Chrome loste het probleem op. En Google weet nu waarschijnlijk ook dat ik gevaccineerd ben. inderdaad... lekker. Toch wonderlijk dat iedereen klakkeloos al zijn gegevens aan Google geeft (koopgedrag, surfgedrag, locatie, social content etc etc), maar owee als we een QR moeten maken. Moest met kromme tenen Chrome activeren, maar toch bedankt voor de tip! (en gelijk weer eraf natuurlijk) Herkenbaar. Ik heb het rondje GGD - RIVM - CoronaCheck helpdesk nu al een keer of 3 gemaakt, met vaak wachttijden van meer dan 15 minuten of er gewoonweg uitgegooid worden omdat het te druk is. Geen oplossing ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha