Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-07-2021, 08:20 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Zelf zou ik best blij zijn met een bank die verdachte transacties niet zonder meer uitvoert, maar eerst contact met mij zoekt, telefonisch of per e-mail, en dan vraagt om bevestiging. Kan een hoop ellende schelen. Ze volgen ons uitgave en inkomstenpatroon toch al (voor reclame doeleinden) dan moet dit toch zeker ook kunnen. Juist. We weten zo langzamerhand wel dat er een groep mensen is die dit gewoon niet goed beoordeelt en erin trapt. Banken zijn wel degelijk in een positie om te herkennen of een overboeking buiten de normale patronen voor die klant voldoet (groot voor die klant, naar een niet eerder door die klant gebruikte rekening, een rekening die ook niet bekend staat als een legitieme webwinkel of zo waar veel meer mensen geld naar overboeken, vul maar in). Omdat de schade nu niet bij de banken terecht komt hebben levert het ze nu niets op om hierin te investeren. De schade wel bij de banken neerleggen, ook al zijn ze niet degenen die de fout maken, geeft ze die aanleiding ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha