Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-07-2021, 15:47 door Anoniem

Door brambo47: De banken kunnen gemakkelijk zelf zorgen dat er minder internet fraude gepleegd word, alleen ze vinden het niet de moeite waard om hun software aan te passen. Ze hoeven alleen maar te kijken welke standaard terugkerende betalingen van grotere bedragen dan boodschappen plaats vinden. Bij vreemde bedragen en rekening nummers waar niet eerder aan betaald is zou de bank met hun slimme software dan een automatisch bericht naar de rekeninghouder kunnen sturen met de vraag of het klopt. Natuurlijk kan de boef dit ook simuleren, maar als er dan twee gelijksoortige berichten binnenkomen dan is dat zeker een dubbele waarschuwing. Ik heb de NVB lang geleden een innovatieve oplossing willen geven over beveiliging bij overvallen met gedwongen pinnen of gedwongen geld overmaken, de bank medewerker wilde eerst weten hoe dat werkt en wilde geen geheimhouding verklaring tekenen, natuurlijk om zelf de eer en het geld te kunnen vangen. ALS de banken dat zouden doen, staan dezelfde gebruikers, die beschermd ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha