Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-07-2021, 16:32 door Anoniem

Door Anoniem: De truc is nu net, de medewerker heeft direct zicht op de situatie, want Verisure heeft een alarmcentrale. En wanneer het alarm af gaat, belt men de klant. Maar door de camera kan men duidelijker melden dat er daadwerkelijk iets loos is en zla de politie eerder kunnen en willen reageren. Dit geldt ook voor de brandweer. Die reageert niet puur op de melding dat een rookmelder is afgegaan. Maar wanneer de centralist op de beelden rook ziet en het belcontact aangeeft dat er niemand iets heeft laten aanbranden (b.v.) kan wel sneller worden geschakeld. Ook heeft Verisure mensen die naar een alarm kunnen gaan, zodat die bij afwezigheid van de bewoner na een alarm maatregelen kunnen treffen om de woning veilig achter te laten, door voor een ingeslagen raam een oplossing te regelen. Ja maar dit is nou net de standaardsituatie voor "alarmcentrales" zoals die er zoveel zijn, en die maken geen reclame met "directe verbinding met de politie".

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha