Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-07-2021, 11:29 door jan77

Helaas nog steeds geen NL-QR kunnen aanmaken. Ik heb beide vaccinaties gehad in dezelfde locatie bij de GGD (medio Mei en medio Juni) en ben nog steeds in afwachting van deze NL QR-code. Ik heb nu alleen de Internationale QR-code. In mijn CoronaCheck-App staan beide vaccinaties op dezelfde dag genoteerd: 1x RIVM en 1x GGD. De gegevens die hierachter staan genoteerd, wisselen onregelmatig. Deze onvrijwillige taken ;) heb ik al uitgevoerd: - 2 mailtjes verzonden (met als reactie een algemeen nietszeggende reactie) - 5 telefoongesprekken (180 minuten tijd verspild) die de volgende reacties gaven: "Wacht u nog een paar dagen en probeer de CoronaCheck-App nog eens", "er is een nieuw app, probeer het daar maar mee", "Belt u de GGD in uw regio", -- Verbinding werd verbroken, zonder reactie--,"De app werkt goed, uw gegevens staan goed geregistreerd, probeer het volgende week nogmaals", "Er zijn veel problemen, we zijn er druk mee bezig". Deze webpage van www.security.nl is voor mij de eerste herkenbare verwijzing ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha