Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-07-2021, 21:44 door Anoniem

Door _R0N_: Door Anoniem: Helemaal eens met die reactie van 11:26! Je product EOL verklaren mag je niet ontslaan van de verplichting om security updates uit te brengen of anderszins de security van de klant te waarborgen. Een voor de SRA 4600/1600 (end-of-life sinds 2019) maar: SSL-VPN 200/2000/400 en SRA 4200/1200 zijn al sinds 2014/2016 EOL, het leveren van patches blijft niet eeuwig natuurlijk, je mag best stellen dat 5 jaar na EOL datum er geen updates meer komen. Eens, je kan niet verlangen dat producten eeuwig gesupported worden. Maar je kan wel wat richtlijnen opstellen, bijvoorbeeld: - Voor producten < €5.000,- tenminste zes jaar support vanaf de datum dat het product op de markt is gekomen én tenminste drie jaar support nadat het laatste product verkocht is (ofwel uit de verkoop is gehaald). - Voor producten > €5.000,- zoals auto's en producten die voor langdurig gebruik bedoeld zijn, denk bijvoorbeeld aan inbouwapparatuur in keukens, tenminste 12 jaar support vanaf de datum dat het product ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha