Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-07-2021, 17:54 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Ik denk dat het 97.7% van de Twitter-gebruikers ook totaal niet boeit of hun account gehacked wordt. Ik hoor bij die 2,3% en het antwoord is nee. Overal waar het kan gebruik ik een security key of MFA dmv èèn code vanuit een Authenticator app Ja dat moet jij weten... maar voor 97.7% van de gebruikers (waar ik ook bij zit) gelden kennelijk andere overwegingen, zoals die van gemak. Moet er niet aan denken om steeds met zo'n autenticator te moeten klooien, dat vind ik met mijn bank inlog belangrijk maar een heel gedoe, als ik een site as Twitter open hoeft dat voor mij niet. Probeer MFA eens echt: dan zul je zien dat die prompt(s) heel zelden komen. Alleen als je op een nieuw apparaat werkt, of als er iets met je account is. En je account is wel in 1 klap veel lastiger te kapen. Ik krijg nu al iedere keer als ik mijn machine reboot en weer opnieuw inlog bij Twitter een bericht in mijn Notifications dat er is ingelogd vanaf een nieuw ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha