Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-07-2021, 18:59 door [Account Verwijderd]

Door majortom: Door Anoniem: EIN-DE-LIJK. Hopelijk volgen andere supermarkten ook snel, ook met al hun zegeltjes. Dit scheelt echt veel papier! Wie zet er nu in vredesnaam een supermarkt app op zijn telefoon? .... 17:40 uur: drukte aan elke kassa. App van klant doet 't herhaald niet o.i.d. zoals 'tie 't moet doen.... -klant: "Kun jij mij [****] (krachtterm) dus niet zeggen waar ik dan op moet drukken?" -caissière: "Neen, geen idee mijnheer. Het is niet mijn telefoon". -klant: "Neen, gelukkig maar, (lacht aanmatigend rondom zich heen) maar ik heb recht op die korting, en hoe nu dan?" (met verontwaardiging en stemverheffing) -caissière: "Ik ken uw telefoon niet en ik mag u daar niet bij helpen". -klant: (erg geïrriteerd) Dán wil ik nu de filiaalbaas zien, [****] (zoveelste krachtterm) Ondertussen word de irritatie achter mij merkbaarder. Ook al zijn het maar zo'n 3 minuten wachten, schat ik. De caissière is zichtbaar erg opgelaten met de situatie. Als de filiaalmanager erbij komt blijkt al snel dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha