Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-08-2021, 14:03 door Anoniem

Afgelopen nacht tussen 1:00 en 3:00 uur minstens 15 keer geprobeerd het vaccinatie certificaat te downloaden met de Corona Check app. Zodra ik klik op "Login with your Digid" popt de foutboodschap op "Retrieval is cancelled. It might be too busy. Please try again later.". Vanochtend om 8:01 uur gebeld met 0800-1421. Volgens het bandje is er een wachttijd van ongeveer 1 minuut. Pas na 26 minuten kreeg ik een medewerker aan de lijn. Het enige dat deze me kon vertellen, is dat hij ook niet weet hoe het komt dat deze melding verschijnt. Ik heb hem verteld dat volgens berichten op internet (o.a. hier dus) dit euvel zich al zowat 2 maanden voordoet. Advies is om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Tja, je raadt het al: ook dat hielp niks. Van armoede maar de "papieren" versie (PDF) gedownload. Ongelooflijk... meer dan 50 jaar geleden hebben we mensen op de maan laten lopen, maar een bug in zo een belangrijke app krijgt men er na 2 maanden nog steeds niet uit. Triest.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha