Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-08-2021, 12:18 door EenVraag

Ik wil inloggen bij PAYPAL, maar deze hebben INEENS 2FA ingesteld. Volgens de site is dit verplicht. Ik krijg nl de volgende melding als ik inlog bij PAYPAL: Vanwege nieuwe PSD2-regelgevingen wordt de manier gewijzigd waarop u met PayPal inlogt. Als uw mobiele nummer niet up-to-date is, wordt de toegang verstoord. Controleer nu uw profiel. uitleg: https://www.paypal.com/nl/smarthelp/article/wat-zijn-de-richtlijnen-betreffende-betalingsdiensten-en-sterke-cli%C3%ABntauthenticatie-faq4202 de kliklink naar profiel stuurt echter weer naar login met 2FA. Ik heb inderdaad een paar maanden terug een nieuw telefoonnummer ingesteld. Echter ik had geen 2FA voor paypal dus dat was nog niet veranderd. Het lukt niet om PAYPAL te contacteren. Bellen niet, contact berichten gaan via login. ABSURD. Ik vermoed dat ik niet de enige ben met dit probleem, vandaar dat ik het hier post. Zijn er mensen uit het security circuit die hier meer van gehoord hebben?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha