Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-08-2021, 16:34 door Anoniem

Probleem is vaker dat organisaties applicaties draaien die niet meegaan in de tijd, en die 48 never nooit halen. Microsoft zelf heeft er ook moeite mee (zie printers en Exchange). En daar komt nog eens bij dat die applicaties binnen bedrijven vaak 24X7 beschikbaar moeten zijn. Als alles netjes in clusters draait en redundant is kun je misschien elke 48 update runs draaien zonder downtime voor de eindgebruikers. Maar je wil niet weten hoeveel kritische systemen niet voorzien zijn van redundantie op zo'n niveau. Als het bedrijf maar een paar keer per jaar of hooguit eens per maand een goedkeuring afgeeft voor een maintenance window, haal je die 48 echt nooit. De SLA's zijn dan gewoon veel te strak, want ze zijn opgesteld in een tijd dat er 6 updates per jaar uitkwamen bijv. Dit wordt wel steeds beter met moderne applicaties, maar er is nog zoveel ouwe meuk die gebruikt wordt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha