Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-08-2021, 09:40 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: 48 uur dan moet er nogal wat veranderen in OTA processen. Op mijn werk krijg ik alleen critical patches er binnen 48 uur door. Klopt, als er een nieuw element "tijdsdruk" bijkomt moet je wellicht processen aanpassen. In veel organisaties worden bijvoorbeeld virus scanner signature updates niet eerst in eigen beheer getest maar gewoon direct in productie geladen. Dat kan heel erg fout gaan, maar het risico om een paar dagen later pas je signature updates in productie omgeving te hebben wordt gewoon te groot gevonden. ja en hoe stabieler en kwalitatiever en frequenter updates zijn die dan ook nog meestal geen reboot nodig hebben, dan veranderd je risico inschatting en maak je dankbaar gebruik van live patching. je schakelt dan zelfs over tot dagelijks automatische updates en herstarten van service indien nodig en ineens kom je in een wereld waarbij je over zero days of exploits leest en jij al een dag of drie al de patches en update live hebt. N.B. die wereld is overigens geen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha