Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-08-2021, 14:39 door Anoniem

Afgezien van de bullshit excuses ('wist niet dat het niet mocht, verklaring niet gelezen dus niet mijn schuld , advocaten gelul dat een waarschuwing een papieren tijger is - ja DUH - daar is het een een waarschuwing voor. Een bordje 'verboden toegang' is ook geen deur) . Dit statement is interessant : "Anderen zijn niet gepakt, maar ik wel omdat ik op John en Peter heb geklikt." Het suggereert - geloofwaardig, met alle puinzooi - dat de monitoring bestond uit alarmtriggers op bevragingen van "bekende mensen dossiers" . Nu is het niet verkeerd om daarop te alarmeren - je vangt dan inderdaad meteen de nieuwsgierigen - maar je zou toch wat breder willen monitoren. Nu is het een fundamenteel probleem dat een callcenter feitelijk "iedereen" aan de lijn kan krijgen met vragen over z'n dossier - en dus het dossier van "iedereen" moet kunnen zien . Waar ik aan zou denken is een correlatie tussen aantallen telefoontjes en aantallen opgevraagde dossiers. Dat zou ongeveer 1:1 moeten zijn - je vraagt het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha