Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-09-2021, 11:45 door Anoniem

Door Anoniem: ja dat doe mijn provider ziggo.nl.....all en dat merkte je steeds opnieuw je wachtwoord in moeten voeren 2a3 per week bij mijn APP ZIGGO GO....en ook uitval van je internet.... ik word er niet goed van....ik heeft all paar keer een klacht ingediend dat ze eens moeten stoppen met dat netwerk te scannen van daar dat ik nu klachten heeft Sorry maar dat heeft echt 0,0 met scannen te maken. Een scan maken doe je bijvoorbeeld met wireshark. Daarmee kun je prima zien wat er allemaal over je netwerk gaat. Dat staat los van jouw ziggo op wachtwoord. Dat kan te maken hebben met het updaten van de app of de cookies die een beperkte levensduur hebben. Dit kan ook aan de server kant geregeld worden waarbij de applicatie gewoon afdwingt dat je elke 2 weken je wachtwoord opnieuw moet invoeren. Echt het heeft niets met een netwerk scan te maken

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha