Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-09-2021, 16:19 door Anoniem

Door Anoniem: "Volgens ABN Amro heeft de nicht zich niet aan de veiligheidsregels van de bank gehouden. De betaalpas en pincode waren blijkbaar niet goed genoeg verstopt en de lade die kon worden afgesloten was niet afgesloten. Daarnaast mag de pincode niet worden opgeschreven, of als het echt niet anders kan alleen in een voor anderen onherkenbare vorm die alleen door de klant zelf is te ontcijferen. Dat was niet het geval. Tevens stelt de bank dat de schade verder voorkomen had kunnen worden als de diefstal van de pinpas na ontdekking van de inbraak meteen was gemeld." oh wat weer lekker menselijk allemaal..... assholes! van wie moesten we pin codes ook al weer? De wereld veranderd, de introductie van betaalpassen en PIN codes hebben veel meer gebracht dan dat het kost. Maar dat veranderd niets aan het feit dat banken wel dichter op de bal kunnen zitten om fraude te voorkomen. Recent is 'vriend in nood' fraude en 'nummerspoofing' in het nieuws geweest. Dat zijn zaken waar een bank eigenlijk niets aan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha