Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-09-2021, 17:43 door Anoniem

Door Ron625: De omschrijving vind ik een beetje onduidelijk. Beter zou zijn, om software en hardware ondersteuning, inclusief updates) te verplichten tot 5 jaar na aanschaf. De winkel heeft dan na het stoppen van de fabrikant nog 2 jaar de tijd om het toestel te verkopen. Na deze 2 jaar kan het een toestel worden zonder enige garantie, dus heel goedkoop, of de fabrikant moet het terugnemen voor reparatie onderdelen. Minimaal 7 jaar na introductie en minimaal 5 jaar na 'end-of-sale' zou mijn voorstel zijn. Niet alleen voor telefoons, maar voor veel meer consumentenelektronica. Denk aan TV's, modems, etc. Aanschaf is lastig omdat dit niet in de beïnvloedingssfeer van de fabrikant ligt. Jij als consument mag zelf nog wel nagaan of het project dat je koopt een courant product is of een magazijndochter. We kunnen doorslaan met het pamperen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha