Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-09-2021, 10:17 door Anoniem

Door Anoniem: De grote jongens als KPN en Ziggo moeten kennelijk eerst goed onder druk gezet worden voor ze het gaan snappen. Nee, je moet even gaan snappen dat het voor die grote jongens niet zo aantrekkelijk is om te knutselen aan een netwerk met miljoenen klanten. Als je een beetje in de IT zit weet je dat iedere verandering het risico geeft dat er dingen stuk gaan en "als het werkt dan niet aankomen" is dan ook een belangrijk adagium. Voor een internetprovider met miljoenen klanten is de realistische situatie gewoon dat als ze er IPv6 bij zetten er misschien 1000 klanten zijn die "hiep hoi!" roepen en de overige klanten die merken helemaal niks. Maar als er wat fout gaat, bijvoorbeeld 0,1% van die miljoenen klanten heeft een of ander nieuw probleem, dan hangen er ineens duizenden klanten aan de telefoon met "hee me internet doettet nie! gauw fixen hoor want ik kan nie werke!" en als dat niet gauw opgelost kan worden dan zitten zaterdag bij KASSA met een woordvoerder van het bedrijf te bediscussieren ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha