Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-09-2021, 21:06 door [Account Verwijderd]

Onderstaande integrale tekst lees ik nu al de hele dag als ik m.b.v. DigiD wil inloggen op dat corona check portaal m.b.v. de recente Firefox 92.0 opgestart (herstart) met uitgeschakelde add-ons: " Er is een technisch probleem. U kunt niet inloggen. Probeert u het later nog een keer. Onze excuses voor het ongemak. A technical problem occurred. You cannot login. Please try again later. We apologize for the inconvenience. Wij raden aan om al uw openstaande browservensters te sluiten en het daarna nogmaals te proberen. Indien dit niet werkt raden wij aan om uw cookies te verwijderen of een andere browser te gebruiken. We recommend closing all your browser windows and try again. If this does not work, we recommend you delete your cookies or use a different browser. Onderstaande gegevens kunnen helpen bij de foutopsporing. Geeft u deze informatie door wanneer u dit meldt. The information below may help with debugging. Please provide this information when you report this. Timestamp: 2021.09.15.18.39.33 ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha