Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-09-2021, 09:43 door [Account Verwijderd]

@ Anoniem, 23:29, Waar ik dan geen begrip voor kan opbrengen is de 'lamslachtigheid' van sommige webbeheerders om dan fatsoenlijk te melden dat het probleem niet bij de bezoeker van de webpagina zit. Ik vind dat ronduit verfoeilijk. Schrijf dan gewoon recht voor zijn raap: wij hebben een technisch probleem. U kunt niet inloggen. in plaats van het mistige, onduidelijke: Er is een technisch probleem. U kunt niet inloggen. Als je aan de deur van een winkel komt en deze is vanwege omstandigheden gesloten is het ook normaal dat er een briefje hangt met de mededeling "Beste klant, Onze excuses, vanwege onderhoud of "whatever may be" zijn wij gesloten. Lijkt mij een gewone menselijke factor, maar de mens lijkt globaal wel helemaal ondergeschikt geworden aan de digitale pomp & circumstance. (Jaren geleden had ik hetzelfde aan mijn petje met de ING bank. activeren van een ING scanner was onmogelijk omdat bij herhaling de knop om dat te doen grijs was (greyed out noemen men dat in de IT dacht ik) Pas na ik weet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha