Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-09-2021, 00:11 door Anoniem

Door BertG.: Door Anoniem: Ik snap ook niet zo goed wat mensen nu hebben tegen die bankpas . Klein, werkt snel en simpel, en werkt altijd. Met regelmaat zie ik zo'n telefoon-betaler voor me hannesen en frutten om de telefoon te unlocken, pas selecteren, op de juiste plek de NFC tegen de terminal leggen - en dat duurt en duurt maar . Dan denk ik alleen maar "lekker handig he, dat je zo nodig hip moet doen . Met de pas was je al tien keer klaar geweest". Klopt, zwaar ergerlijk. En dan hebben ze soms ook nog meerdere rekeningen. Dus eerst de goede kiezen nadat het keer op keer mislukt is. en maar aankloten en maar wachten. Elke manier om af te rekening was vele malen sneller geweest. Ik heb zelf contact loos van de bankpas uitgeschakeld omdat ik zo'n 50% kans heb dat ik alsnog apart de code moet intikken omdat het geweigerd wordt. dan maar pas er in en code invoeren. Klaar. Ook al heb ik nog niks gedaan die dag. Je vergeet dat ze uiteraard ook effe de klantenkaart moeten scannen, met de juiste ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha