Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-09-2021, 20:33 door Anoniem

Door BertG.: Is het bij de KNAB dan ooit mogelijk geweest om zonder smartfoon daar iets te regelen? Dat weet ik niet en of ze dat later afgeschaft hebben. Die bank bestaat nog niet zo lang en ik weet niet hoelang er al bank app's bestaan of het gebruik daar van. Ik heb pas 2 jaar zo'n smartfoon. Als dat altijd al zo was, dan wist je dat van tevoren. Ik ben jaren klant geweest bij Knab en ik heb altijd mijn cardreader gebruikt. Ik weet niet of die app er al was toen ik de rekening opende, maar ik heb die app nooit geinstalleerd. In september vorig jaar hebben ze geprobeerd iedereen die app te laten installeren omdat dat nodig zou zijn voor 'heridentificatie'. Dat heb ik geweigerd en mijn tegenvoorstel was om mij te identificeren op kantoor in Amsterdam (wat Knab dus niet wilde). Vervolgens kwam afgelopen maart het bericht dat de cardreaderper 1 juli niet meer gebruikt kon worden. Toen ben ik naar een andere bank gegaan.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha