Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-10-2021, 14:23 door Anoniem

Hm, ik snap toch niet hoe dat werkt - en ook niet echt welk probleem ze oplossen dat de AH zelfscan niet al opgelost heeft . Uiteindelijk moet de App - en met name de winkel - weten welk product gepakt is en definitief in het mandje ligt , en moet de uiteindelijke koop-lijst bij het betaalpunt komen. Dat hele geneuzel met sensoren, beweging etc etc - het leest als een onhandige manier - met redelijke foutkans - om producten die opgepakt worden te bekijken en herkennen. Foutkans zowel in de herkenning, als in het oppakken, bekijken, "toch maar niet" terugleggen, of eerste pakken, bekijken, en dan in één snelle graai er nog drie dezelfde in de wagen leggen (waarbij de app er geen goed zicht op heeft). De AH zelfscan is gewoon een barcode lezer (of zo'n pistool ding dat je in de wagen zet en tevoren scant) , of gewoon een zelfscanner bij de betaalterminal waar je alle producten langshaalt . Nu zou je simpelweg de barcode lezer vast wel door een app kunnen vervangen - maar dan snap ik al die hype van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha