Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-10-2021, 18:26 door Anoniem

Door Anoniem: Hm, ik snap toch niet hoe dat werkt - en ook niet echt welk probleem ze oplossen dat de AH zelfscan niet al opgelost heeft . Het probleem wat ze oplossen is dat je als klant er niet aan denkt om alle artikelen te scannen. Of dat je het gewoon niet handig vindt om bij alles wat je wilt kopen met je artikel in 1 hand en je telefoon in je andere hand te staan om het te scannen, wat gewoon niet fijn is als je met een mandje winkelt wat je ook nog moet vasthouden. Jouw opmerking is een beetje als het reageren op een telefoon met contactenlijst met de opmerking "ik snap niet welk probleem dit oplost wat een telefoonboek en je geheugen (om nummers te onthouden) niet al opgelost heeft". Tuurlijk lost het niks op, maar het maakt het allemaal wel handiger in gebruik. En kwetsbaarder als het uitvalt en er fysiek geen kassa's meer zijn, dan moet de winkel dicht. (vroeger wisten mensen het nummer van hun familie, vrienden en kennissen uit hun hoofd en konden ze met een willekeurige telefoon naar een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha