Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-10-2021, 10:44 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Jouw opmerking is een beetje als het reageren op een telefoon met contactenlijst met de opmerking "ik snap niet welk probleem dit oplost wat een telefoonboek en je geheugen (om nummers te onthouden) niet al opgelost heeft". Tuurlijk lost het niks op, maar het maakt het allemaal wel handiger in gebruik. En kwetsbaarder als het uitvalt en er fysiek geen kassa's meer zijn, dan moet de winkel dicht. Eerst moet je uitleggen waarom je gelooft dat een app op de telefoon ca 100% herkenning gaat scoren zonder dat je 'm "gewoon" als barcode lezer gebruikt waarbij de klant 'm idaal moet richten. Nee waarom?? dit zijn twee totaal orthogonale aspecten. Waar ik op reageerde gaat over "waarom moet je dat willen?" en waar jij nou mee komt is "hoe kan dat ooit werken". Daar had ik het niet over. Ik ken hun oplossing niet. Wel ok - je kunt inderdaad stellen dat een optie waarbij de klant niet expliciet moet scannen enig voordeel biedt boven een optie waarbij de klant dat wel ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha