Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-10-2021, 08:36 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Een jaar of zeven(?) geleden beloofde AH in reclame-campagne dat er voldoende kassa's open zouden zijn zodat er bij AH nooit rijen van langer dan drie of vier wachtenden voor de kassa's zouden staan. Toen introduceerde AH de zelfscanner en mochten de rijen ineens wel weer langer zijn (om mensen te "stimuleren" om de zelfscanners te gaan gebruiken). Ik heb toen één keer, toen ik haast had, de zelfscanner proberen te gebruiken. Die eiste dat ik er een bonuskaart voor langs haalde. Dat wilde ik niet want privacy. Geüniformeerde zelfscan-begeleider (voormalige kassamedewerker?) kwam mij "begeleiden". Die zei dat zelfscannen zonder bonuskaart niet "kon" omdat dit "het beleid" van AH was. Sindsdien geen zelfscannen meer voor mij en ook AH laat ik in toenemende mate links liggen. Kom er bijna nooit meer. M.J.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha